Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

18.BÖLÜM:PARİS

Waldfrien Camping alanından erken çıkıyoruz.Karşı Hollanda'lı bizdende erkenci Türkiye'den çekmekaravan ile buralara kadar geldiğimize şaşırıyor.Bundan sonraki rotamızı duyunca şaşkınlığı hepten artıyor.

Kısa bir süre sonra otobana çıkıyoruz.Fransa sınırını geçip Paris otobanına girdiğimizde yoldaki çekme karavan bolluğu bizde şaşkınlığa sebep oluyor.

Yaklaşık üç saatlik bir yolculuğun ardından ilk molamızı veriyoruz.Otoban dinlenme tesislerinin kalitesi Alman'lara göre biraz daha düşük geliyor.

Yemek molasından sonra tekrar yola çıkıyoruz arada kısa bir ihtiyaç molası verdikten sonra yola devam edip saat dört gibi Paris yakınlarındaki Camping Village Parisien'e giriş yapıyoruz.

Kamp alanına yerleştikten sonra kısa bir dinlenme çocukları yüzme havuzuna sokma yemek derken akşam oluyor.Erkenden yatıyoruz yarın Paris'i gezeceğiz.

Sabah çok güzel bir havaya uyanıyoruz.Kahvaltı sonrası yola koyuluyoruz.İlk hedef  sekiz sene önce ziyaret ettiğimiz Eyfel kulesine çıkmak.

Yaklaşık bir saat süre ile arabayla Paris merkez turu yapıyoruz.Daha sonra Eyfel kulesi yakınlarında arabayı park edip kuleye çıkış sırasına giriyoruz.

Daha önceki ziyaretimiz kış ayına rastladığı için oldukça soğuk anılarımız kalmış aklımızda hava aşağıda sıcak olduğundan yukarısı iyi geldi doğrusu.

Eyfel ziyareti sonrası etrafta dolanıp öğlen yemeği yiyoruz.Daha sonra Dorsay sarayını ziyarete gidiyoruz.Müze kısmı oldukça geniş ve çok etkileyici.

Dorsay sarayı çıkışı yine etrafı gezip bu sefer Notre Dame kilisesini görmeye gidiyoruz.Kilisenin geniş meydanında dolaştıp etrafı seyrediyoruz.

Bu sefer elektirikli bisiklet kiralayıp Şanzelize meydanına gidiyoruz.Buradaki büyük elektronik mağazaların içinde kayboluyoruz.

Alışveriş sonrası yemek yedikten sonra taksi ile arabayı park ettiğimiz kapalı otoparka geri dönüyoruz.Sen nehri kıyısında biraz dolaşıp görüntü aldıktan sonra araba ile yine şehir turu yapıp kampa geri dönüyoruz.

Yarın çocuklar için oldukça heyecanlı bir gün olacak.Onları Paris Disneyland'a götüreceğiz.