Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

16.BÖLÜM:ALMANYA SAARBURG TRİER

Ren kıyısında geçirdiğimiz keyifli altı günün sonunda bu sefer yolculuğumuz yine Almanya Fransa Lüksemburg sınırına yakın Saarburg kasabasına olacak.

Sabah kapalı bir havaya uyanıyoruz.Kahvaltı yapmayıp erkenden çıkıyoruz.Yaklaşık 250 km yolumuz var.Önce feribot ile karşı kıyıya geçiyoruz.

Otoban üzerinde kısa bir mola verip sabah almadığımız kahvaltımızı bir güzel  yapıyoruz.Karavancılığın en güzel yanı bu olsa gerek yurt dışında yol üstünde türk usulü kahvaltı..

Sabah kapalı ve yağmurlu bir havada başladığımız seyehatimiz yaklaşık dört saatlik bir yolculuğun ardından Saarburg Camping Waldfrieden'e geldiğimizde açık ve güneşli bir havaya dönüyor.

Kamp alanına giriş yapıp daha önce rezervasyonumuzu yaptığımız parsele yerleşip dinlenmeye geçiyoruz.Kısa bir molanın ardından Ebru yemekleri hazırlarken ben Enes ile beraber tenteyi açıp masa sandalyeleri çıkartıyoruz.

Yemek sonrasında çocukları oyun parkına bırakıp bende kamp içinde kısa bir tura çıkıyorum.Aynı zamanda güzel görüntüler alıyorum.

Etraf oldukça sessiz ve sakin.Kamp alanı yeşil bir ormanın hemen bitişiğine konumlanmış bir aile işletmesi.Kamp bisiklet yolları ile çevrilmiş durumda.Yaşlı genç herkes bisiklete biniyor.

Bu kısa gezintiden sonra karavana dönüyorum.Bu sefer akşam yemeğinden sonra kamp alanının gece görüntülerini çekiyorum.Akşam açık yıldızlı havanında yardımıyla çok güzel görüntüler alıyorum.

Bu güzel görüntülerin ardından uykuya çekiliyoruz.Yarın  tarihi Trier şehrini ve Saarburg'u gezeceğiz.Yol yorgunluğunun etkisiyle hemen dalıyoruz.

Sabah kahvaltısından sonra önce Trier şehrini sonrada kaldığımız kamp alanının olduğu Saarburg kasabasını geziyoruz.

Almanya Unesco listesinde olan eski Roma imparatorluğu şehri olan bu yer  bize avrupa'da gördüğümüz tarihi mekanlardan pek farklı gelmedi açıkçası.

Trier şehrinden sonra gezdiğimiz Saarburg kasabasının güzelliğini görünce büyük şehirlerin bize göre olmadığına tekrar kanaat getirdik.

Bu güzel kasabadaki akşam turumuzu sonlandırıp karavanımıza geri dönüyoruz.Yarın bir başka tarihi mekana Lüksemburg'a gezimiz var....