Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

15.BÖLÜM:REN ROTASINDA BEŞİNCİ GÜN

Sabah kapalı ancak yağmursuz bir güne uyanıyoruz.Bugün Ren rotasının güzel mekanlarından  ve Burg Katz ve Rheinfels şatosunu gezerek gezimizin bu bölümünü bitireceğiz.

İlk önce Katz şatosunu geziyoruz.Şato kısmının ziyarete kapalı olduğundan yukarından manzarasını ren nehri ile beraber görüntülüyoruz.

Daha sonra aşağıda güzel manzaralı bir restorantta öğlen yemeği yiyerek nehirden geçen gemileri seyrediyoruz.Yemek molasından sonra bu sefer karşı kıyıdaki Rheinfels şatosunu gezmeye gidiyoruz.

Rheinfels şatosunu girişinde hoş bir süpriz ile karşılaşıyoruz.Bugün şatoda festival günüymüş.Etraf yerel kıyafetlerini giymiş Alman'larla doluydu.

Bu sefer dönüş yolumuzda planınımızda olmamasına rağmen son bir şato ziyaretinde daha bulnuyoruz.Çocuklar artık isyan etmeye başlıyor.Ancak daha Fransa'da gezeceğimiz bir sürü şato var...

En son olarak Burg Reinsthein müzesini gezerek rotamızın Ren nehri bölümünü bitiriyoruz.