Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

11.BÖLÜM:REN ROTASINDA İLK GÜN

Kamp alanına girip yerleşiyoruz.Her zaman olduğu gibi Ebru doğruca çamaşır makinalarına bende kaset boşaltma alanına doğru hareketleniyorum.Çocuklarda hemen kampın internetine giriyorlar.

Kamp alanına yerleşip temizlik çamaşır ve yemek işini hallettikten sonra etrafı gezmeye çıkıyoruz.Önce kampın içinde kısa bir gezinti yapıyoruz.

Kamp alanının içini gezdikten sonra bu sefer kampın ren nehri kıyısında gezintiye çıkıyoruz.Hemen çıkışta küçük bir yat limanı mevcut.

Hemen sahil şeritinde yürüme ve bisiklet yolu mevcut.Etraf oldukça bakımlı ve düzenli.Ren nehri kıyısında akşam gezintisine çıkan kamp sakinlerine rastlıyoruz.

Kamping işletmesi wifi hizmetini vermediğini öğrenince hem şehir merkezini kısa bir gezip bir internet kafe bulalım hemde bu kısa günde Rüdesheim Niederwalddenkmal parkını ve anıtını ziyaret edip şehri ve ren nehrini yukarıdan üzüm bağlarının arasında görelim dedik.

Yaklaşık yarım saatlik bir yolculuğun ardından park alanına ulaşıyoruz.Rüsdesheim şehrini ve nehri yukarıdan gören hakim tepeye konuşlanan alanın manzarası muhteşem.

Park alnına Rüdesheim şehir merkezinden telefrik ile çıkmak mümkün.Aynı zamanda altta ren nehri kenarına kadar uzanan üzüm bağları arasında küçük gezi trenleri ile turistleri gezdiriyorlar.

Park içinde kilometrelerce yürüyüş vve bisiklet parkurları mevcut.Oldukça ilgi görüyor her taraf gurup halinde ziyarete gelen öğrenci gurupları ile dolu.

Park çıkışında bizi küçük bir süpriz bekliyordu.Hollanda'lı bir gurup eski otomobil meraklısı parkı gezip toplu halde  çıkış yapıyorlardı.Özellikle Bilal'in çok hoşona gitti...

Park gezisinden sonra şehir merkezinde otoparka arabamızı bırakıp internet kafe arıyoruz.Şansımıza güzel bir pastahane buluyoruz internet hizmeti müşterilerine ücretsiz ve işletenler Türk...