Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

8.Bölüm:SULZEMOOS LEGOLAND

Saat  on iki gibi  Sulzemoos karavanpark alanından yola çıkıyoruz.Yaklaşık seksen kilometre yolumuz var.Legoland'e erkenden giriş yapmak istiyoruz.

Yaklaşık bir buçuk  saatlik bir yolculuğun ardından 2012 yıldında yaptığımız ziyaretten sonra tekrar çocukların isteği üzerine Legoland'e giriş yapıyoruz.

Tatile çıkmadan önce iki günlük rezervasyon ve bileti internet üzerinden almıştık.Biz park alnında beklerken Ebru resepsiyon kısmına gidip elektronik giriş kartlarını alıyor,giriş yapıyoruz.

Karavanı duş tuvalet ve çamaşır yıkama yerine yakın bir  parsele yerleştirip elektiriği bağlıyoruz. Hava oldukça sıcak ve terliyiz doğruca duşa kendimizi atıp bir an önce eğlence parkına giriyoruz.

Hava açık bizde bugünü dolu dulu geçirmek için çocukların istedikleri aktivitelere dalıyoruz.Legoland güzel havayı yakalamak isteyen ziyaretçilerle dolu..

Çocuklar oldukça eğleniyorlar.Bizde bu fırsatı kaçırıyor değiliz onlarla birlikte değişik atraksiyonları deniyoruz.Akşam sekize kadar vaktimiz yarında koca bir günümüz daha var.

Park içinde gezinirken Bilal altın arama standını görüp içeriye dalıyor.Bakalım ne kadar altın bulacağız.Bari masrafların bir kısmını karşılarız..

Legopark içinde gezerken en çok beğendiğimiz gösterilerden biri yüksek bir bisiklet üzerinde şarkı söyleyen Elvis takliti oldu bakalım beğenecekmisiniz.

Eğlence parkı içinde kalabalık olmayan  atraksiyonları bulunca  hiç fırsatı kaçırmayıp  deniyoruz.Bu sefer Ebru ile Bilal biniyor ben çekim yapıyorum.

Çocuklar bu sefer ufak legoların imal edildiği mini fabrikayı görmek içinden beğendikleri lego maketleri almak istiyorlar,onları kırmıyoruz...

Bu büyüklükteki eğlence parklarını tanımanın ne nerede anlamanın en kolay yolu önce gezi treni ile parkı çepe çevre dolaşmaktır.Bizde öyle yapıyoruz..

Gezi treninden sonra  Legoland'in en güzel mekanlarından legocity kısmını dolaşmaya başlıyoruz.Birbirinden güzel maketler bizi karşılıyor

Legoland eğlence parkının en popüler atraksiyonu Ninjogo sırasına giriyoruz.Önce Ebru ile Enes biniyor.Sonra tekrar Enes ve ben deniyoruz,gerçekten olağanüstü bir deneyim.

Bu güneşli güzel açık hava aslında buralar için pek hayra alamet değil.Dada önceden tecrübemiz var akşama doğru yağmur bulutları toplanmaya başlıyor.

Yağmur sonrası yeteri kadar eğlendik vakit ise akşam olmaya başladı yarında tam bir günümüz var deyip yavaş yavaş çıkış kapısına  yöneliyoruz.

Legoland çıkışı bizi hoş bir süpriz bekliyor.Gezenbilir karavan gurubundan bizleri tanıyan bir karavancı arkadaş selam veriyor.Kendileri eşi kız çocuğu ve kayınpeder kayınvalideleri ile Norveç gezisinden geri dönüyorlar.Ayak üstü hoş bir sohbet yapıp vedalaşıp Legokaravan parkına dönüyoruz.Yarın dolu dolu bir günümüz eğlence parkında geçecek...