Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

4.Bölüm İĞOUMENİTSA VENEDİK

Sabah beş gibi uyanıp Anek Lines bürosuna gidiyoruz.Büro önü erken gittiğimiz için tenha ancak  kısa süre sonra birden kalabalık artıyor.Biletimizi nisan ayında aldığımızdan rahatız.

Chek-in işlemlerinden sonra karavanı toparlayıp feribot sırasına giriyoruz.Ebru rotanın bu kısmında uzun süre araba kullandığından oldukça yorgun.

Feribot sırasına problemsiz giriyoruz.Sıra beklerken hafif bir atıştırma yapıyoruz.Havada tatlı bir sabah serinliği var.Etrafımızdaki karavanlara meraklı gözlerle bakıyoruz.Artık karavanın ufak bir ayrıntısından ne marka olduğunu anlayacak kadar tecrübeliyiz.

Çocuklar bir an önce feribota binmek istiyor.Bundan sonraki yolculuğumuz hakkında sorular soruyor.En küçüğümüz Bilal oldukça meraklı...

Nihayet saat yedi gibi feribot limana yanaşmaya başlıyor.Limana demir alması yarım saat kadar sürüyor.Çocuklarla birlikte keyifle seyrediyoruz...

Saat sekiz gibi bilet kontrolünün ardından feribot rampasına çıkış yapıyoruz.Camping on Board bölümü Patras'tan binen karavancılarla dolu.İkinci sıraya yerleşiyoruz.

Karavanı yerleştirdikten sonra elektriği bağlıyoruz.Ayakları indirme işlemi Bilal'in.Şimdi güzel bir kahvaltı yapma zamanı.

Kahvaltı sonrasında herkes dinlenmeye çekiliyor.Çocuklar film izlemek istiyorlar.Sonrada  ısrar ile banada seyrettiriyorlar.

Üst güvertede yolcuların bir kısmı güneş batımının tadını çıkartıyorlar.Hafif esen akşam esintisi insanın yüzünü yalayıp geçiyor.Yarın İtalya Alp'lerinden Avusturya sınırına kadar olan otoban yolun güzelliği moralimizi yükseltiyor.

Akşam güneşi yavaş yavaş Adriya denizinde batarken bizde üst güvertede bu güzel manzarayı kaçırmamak için yerimizi alıyoruz.

Güvertede bu görsel şöleni izledikten sonra aşağı kata akşam yemeği için iniyoruz.Yemek sonrası yarınki uzun yolculuğumuz için erkenden yatıyoruz.

Sabah yedi buçuk gibi Venedik Fusina limanına giriş yapıyoruz.Hava İtalya'da oldukça güzel ve güneşli güzel bir yolculuk bizleri bekliyor.