Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

3.Bölüm ALEXANDROUPOLİS -İĞOUMENİTSA

19 temmuz pazar saat on gibi kamptan çıkış yapıyoruz.Acelemiz yok feribotumuz yarın sabah kalkacak.650 km bir yolumuz var, rota hedefimiz akşam limana varıp bilet chek-in işlemlerini yapıp liman park alanında gecelemek.

Her zaman yaptığımız gibi ilk molayı Kavala yakınlarındaki otoban dinlenme tesislerinde verip kavala kurabiyemizi alıyoruz.Tatil boyu yiyeceğimiz kurabiylerimizi stokluyoruz.

Tesis her zamanki gibi tertemiz ve düzenli.Sulu yemek bulabilirsiniz,türkçe menu var.Ayrıca otobanda karavan tuvalet kaset ve depo boşaltma alanı olan tek işletme.

Öğlen yemeği için yine her zaman yaptığımız gibi Asprovalta'ya giriyoruz.Daha öncekiler gibi şehir girişindeki markete  karavanı park edip araba ile sahile iniyoruz.

Sahil kenarında daha önce iki kere yemek yediğimiz restorana giriyoruz.Ancak bu sefer deniz ürünlerinden memnun kalmadık.Bunu da işletme sahibine sitemle söyledik..

Özellikle ekstra para ödeyip istediğimiz dondurucudan değil günlük denizden çıkan kalamar çok sert adeta lastik gibiydi.Geçen sene Halkidiki'de yediğimiz  harika kalamarların kulaklarını çınlatmadık değil.

Yemek sonrası markete girip su ve bir kaç eksiğimizi tamamlıyoruz.Nede olsa yarın feribota bineceğiz.Daha önce park ettiğimiz karavanımızı alıp yola koyuluyoruz.

Bu yolda son molamızı limana 150 km kala otobanın en iyi dinlenme tesisi olan Strata'da veriyoruz.Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyor.

Yunan otobanının en kaliteli dinlenme tesisi olan Strata da tavsiye edeceğimiz en güzel yemek ıspanaklı börek ve ayran.Tesisin birde müşterilerine ücretsiz olan açık yüzme havuzu var.

Acelemiz olmadığından saat 11 gibi limana giriş yapıyoruz.Önce liman park alanına karavanı çekip bilet işlemleri için Anek Lines bürosuna gidiyoruz.Ancak büronun saat onda kapandığını öğreniyoruz.Chek-in işlemleri sabah saat altıda başlayacakmış.Bizde karavana geri dönüp uyumaya çekiliyoruz.